GRATIS FRAKT OVER 1000 KR

RASK LEVERING

BEST PÅ PERSONLIG SERVICE

BYTTE OG RETUR


HVORDAN RETURNERER JEG EN BESTILLING?

Du kan innen 14 dager fra du mottok varen(e) bytte varen(e) i en annen vare(/-er) dersom vi har det du vil bytte til på lager. Varen skal være ubrukt, uten skader, med lappene på og ligge i originalemballasjen. Tydelig informasjon med navn, ordrenummer og hva forsendelsen gjelder må ligge ved forsendelsen. Du er ansvarlig for og må dekke frakt til oss. 

Det er to måter å utføre et bytte på:

  1. Du sender returen til oss og legger ved info om hva du vil bytte til samt adresse og telefonnummer. Da sender vi ny vare til deg så snart vi mottar returen, med forbehold om at vi fortsatt har ønsket vare på lager. Da dekker du frakt til oss og vi dekker frakt til deg igjen.
  2. Du bestiller den varen du vil ha som en ny, vanlig ordre. Du sender samtidig returen til oss. Vi refunderer beløpet for den første varen når vi mottar den i retur. Gjør du dette vil du få varen raskere ettersom vi sender den nye ordren snarest, men du må dekke frakt på begge forsendelsene. Det er denne måten du må gå frem på om du vil reservere en vare så vi ikke selger den ut i påvente av retur.

* undertøy, bikiniunderdeler, mat og drikke kan ikke returneres

 

ANGRERETT

Du som kunde har 14 dagers angrerett. Du vil få tilbakebetalt hele beløpet dersom du benytter deg av angreretten. Du er selv ansvarlig for å betale fraktomkostninger for retur av varen og varen skal være ubrukt og i originalemballasje ved retur til oss. Hvis du benytter din rett til å heve et kjøp vil vi tilbakebetale hele beløpet for varen(e) så snart som mulig og innen 30 dager fra datoen vi har mottatt varene. Har du betalt med Klarna faktura og ikke betalt denne enda vil varen slettes fra fakturaen. Har du allerede betalt fakturaen din vil Klarna ta kontakt med deg for å få ditt kontonummer for tilbakebetaling. Du er ansvarlig for- og må dekke frakt til oss. Hvis du returnerer deler av din ordre og har valgt faktura som betalingsmåte, kan du selv utsette forfallsdato kostnadsfritt på www.klarna.no. Om det ikke blir gjort kan det påløpe purregebyr før din retur er mottatt og behandlet. Purregebyrer påløper kunden. Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 eller på e-post: info@klarna.no

* det er ingen angrerett på undertøy, bikiniunderdeler, mat og drikke

 

Returen sendes til
Muscleup AS
Notvollvegen 18
6456 Skåla

REKLAMASJON : Ved reklamasjon må du ta kontakt med oss før varen sendes i retur. Send en e-post til kontakt@muscleup.no og merk den med "Reklamasjon + ditt ordrenummer".